awansując na 3 poziom możesz wybrać jedną z umiejętności:
-tarcza-pozwala uniknąć dodatkowych obrażeń. kiedy ją uaktywnisz możesz w każdej chwili ją przyzwać dopóki nie straci ona swoich 10 punktów życia. uaktywnienie zużywa wieży 2 punkty energi na 1 tydzień
-klon-pozwala tworzyć klona o tych samych umiejętnościach co ty ale klon ma 10% procent twoich maksymalnych punktów życia. można robić jednego klona na raz. uaktywnienie zużywa 1 punkt energi wieży na 1 tydzień
-paraliż-pierwszy cios z twojej broni po użyciu tej umiejętności paraliżuje wroga na jedną kolejkę. użycie kosztuje 3 punkty energi wieży na 1 tydzień
awansując na 7 poziom możesz wybrać jedną z umiejętności:
-odbijające lustro-za każde 5 punktów życia którze odbierze ci przeciwnik jemu odejmuje się 2 punkty życia. jeśli przeciwnik zrani cię np. najpierw 2 a potem 3 to on też jest raniony (a kiedy np. 3 i 3 to odejmują mu się 2 punkty i brakuje jeszcze 4 punktów żeby go znowu zranić (bo zostaje ta jedynka z trzech i trzech). aktywacja zużywa to 4 punkty energi na cały tydzień.(1 uaktywnienie starczy na zadanie wrogowi (lub wrogom) 20 pkt. obrażeń
-szał-twoja broń zadaje 2 razy większe obrażenia (przez jedną ture) zużywa 2 punkty energi na cały tydzień.
-trucizna-aztruwa twoją broń (tylko na jeden cios) jeśli się trafi to co kolejke trucizna zabiera wrogowi 2 punkty życia. zużywa 3 punkty energi na jeden tydzień
|